Hlavní témata:

• vizuál, logo, image
• definování cílové skupiny
• komunikace s médii
• tvorba profi fotografie
• prodejní prostor
• sociální sítě a webové stránky
• spolupráce s designéry

Seminář se uskutečnil 14.  září 2020 v showroomu BLUM a byl zacílen na menší české výrobce nábytku, kteří potřebují znát základy marketingu a PR pro rozvoj svého podnikání. Nejednalo se však o obecné znalosti marketingu, ale o konkrétní zacílení pro oblast prodeje nábytku a interiérového vybavení, které je velmi specifické.

Na semináři jsme se zaměřili na prezentaci výrobce na českém trhu od loga a názvu, přes definování cílové skupiny až po prodejní kanály. Probírala se témata jako obsah a vizuál webových stránek, komunikace s médii a tvorba kvalitního obrazového materiálu. Hovořilo se o propagaci na veletrzích, na sociálních sítích a dalších kanálech s možnou propagací výrobce.

Na konci semináře jsme probrali i možnosti spolupráce s designéry, studii a prodejci nábytku. Cílem bylo zvýšit znalosti malých výrobců nábytku v ČR v oboru marketingu a PR.  Výrobci si odnesli informace o základní strategii a plánování v propagaci svého podnikání.

Celá zpráva ZDE

Logo OPZ
COSME